Neonet, jedna z czołowych polskich sieci sprzedaży detalicznej i e-commerce, oferująca klientom produkty z obszarów RTV, AGD oraz multimedii, dołączyła jako nowy sponsor strategiczny do drużyny piłkarskiej Raków Częstochowa. Tej firmie powierzono rolę strategicznego partnera klubu.
Raków Częstochowa nawiązał kluczową współpracę sponsorską z firmą Neonet. W efekcie tej umowy, emblemat Neonetu będzie obecny na ubiorach meczowych drużyny, konkretnie na spodenkach. Dodatkowo, logo firmy będzie wyeksponowane w różnorodnych elementach komunikacyjnych skierowanych do fanów, aranżacji stadionu znajdującego się przy ulicy Limanowskiego 83 jak również na platformach social media klubu.
Piotr Obidziński, prezes Rakowa Częstochowa, wyraził swoje zadowolenie z nowo podpisanej umowy. Skomentował: „Jesteśmy podekscytowani możliwością powitania kolejnej marki z grupy x-kom na naszym pokładzie i wspierania jej ekspansji, podobnie jak robimy to dla wszystkich naszych partnerów i sponsorów. Nasza radość wynika przede wszystkim z możliwości współpracy z silnym graczem związanym z technologią i nowoczesną sprzedażą, bowiem naszym priorytetem jest zawsze bycie liderem we wszystkich dziedzinach. Jestem przekonany, że razem będziemy w stanie zrealizować wiele udanych projektów, a marka Neonet zyska na nowo swoją popularność na polskim rynku”.